Veel gestelde vragen

  1. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
  2. Ons e-mailadres is veranderd, hoe kunnen we dat in jullie bestand veranderen?
  3. Wat zijn de verzendkosten?
  4. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
  5. Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?
  6. Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren
  7. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.
  8. Hoe kan ik betalen?
  9. Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
  10. Hoe werkt Afterpay?

  1. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
    U kunt dit doen bij inloggen en kiezen voor registreer. Daarna kunt u uw gegevens invoeren en u ontvangt daarna een welkomsbericht per mail van ons.

  2. Ons e-mailadres is veranderd, hoe kunnen we dat in jullie bestand veranderen?
    Deze kunt u zelf wijzigen bij Mijn account, kies voor wijzig accountgegevens.

  3. Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten binnen Nederland zijn gratis bij bestellingen van € 50,- of hoger. De verzendkosten zijn € 3,95 voor alle bestellingen onder de € 50,- . Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten € 6,95. Voor overige landen kunt u contact met ons opnemen voor de hoogte van de verzendkosten. Voor Belgische en Duitse klanten zijn verzendkosten boven een bestelbedrag van € 75,- ook gratis.

  4. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
    U ontvangt altijd per mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op.

  5. Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?
    Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet meer leverbaar is in tegenstelling tot wat de webshop aangeeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk per mail contact met u op. U heeft de keuze een ander artikel te kiezen, het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen of kosteloos de gehele bestelling te annuleren. Wij doen ons uiterste best deze situatie te voorkomen.

  6. Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren
    U kunt binnen 30 dagen na ontvangst een artikel ruilen voor een andere maat, kleur of voor een ander artikel. Dit kunt u doen door middel van het sturen van een mail. U mag een artikel ook retour sturen. Wij storten, na ontvangst van het artikel, het aankoopbedrag zo spoedig op uw rekening terug. De kosten voor het terugsturen naar ons zijn voor u. Onvoldoende of ongefrankeerde zendingen worden door ons niet aangenomen.

  7. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.
    Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen zorgen voor een snelle en correcte oplossing.

  8. Hoe kan ik betalen?

    U kunt kiezen voor een betaling met:

    Vooruit betalen via bankoverschrijving
    U ontvangt via de betaalkassa en per mail de betaalgegevens van uw bestelling. Betaaltermijn binnen 7 dagen, de bestelling wordt verzonden binnen 2 werkdagen nadat de betaling is bijgeschreven.

    iDEAL
    U kunt binnen iDEAL kiezen voor ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS Bank. Houdt uw bankpasje en evt. random/digi-reader bij de hand, deze betaling dient u gelijk af te ronden in de kassa.

    Creditcard
    U kunt verzekerd betalen met Visa of Mastercard, deze betaling dient u gelijk af te ronden in de kassa.

    AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
    AfterPay voert voor VANGEMERTONDERMODE.NL het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 200,-.
    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
    U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

  9. Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
    Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Alle bestellingen binnen Nederland worden binnen 2 werkdagen na ontvangst van de bevestiging van uw betaling verzonden. Voor overige landen is de bezorgtermijn binnen 4 werkdagen.